Every last Friday of the month, be there!

CMFront.jpg

Just a suggestion! 2-3 hrs. later and more folks would come…
Check also this here!

3 Comments

  1. Kalle says:

    Eine super Idee, ein paar Stunden später und mehr würden kommen, denn die meisten arbeiten ja noch um 18h, zumindest die Fahrradlädenverkäufer und die Fahrradkuriere und das sind ja dann schonmal 20 mehr, oder sogar noch MEHR!

  2. L1 says:

    20.00 UHR wär bombe

  3. J says:

    Stimmt, später klingt besser, vielleicht haben die sich gedacht, da es schon seit urzeiten und international 18h ist, dass man das nicht ändert, nicht das andere leute da auftauchen die noch auf ner alten Werbewelle sind und dann allein dastehen, ich glaub das hat man sich dabei gedacht! Was auch immer, ich werde da sein! Klingt nämlich sehr gut!

    Achja, ich bin in der "Neuen Critical Mass Berlin" bei Facebook und die wirkt aktiver.

    Also, in NYC ist es um 19Uhr! Und das ist eigentlich auch zu früh!

TrackBack URI

Sorry, the comment form is closed at this time.

art fridays…


Article about Mexico’s art revolution here

Ach ja!


1980′s pictures of Kreuzberg via TSP

female thursdays…


Afghan Cycles Trailer from LET MEDIA on Vimeo.

Support here…

Do a trick!?


cargo wednesdays…


Vietnam in the house… Picture here

Reload(ed)


New Reload goodies in. Backpack, bags and top tube protectors, different colors and styles… Nice!!!!

courier mondays…


Respect the bicycle courier… Not only on mondays!!! Pic via

trackside85


Missed the opening night? The photo-exhibiton about the 1985 Berlin Sixdays will be at the store till August 7th, there will be a finissage with some vino of course!

Bruder!


We are sorry to use this word here… But enuff is enuff… It took 3 years and one toy to go over Toons mural! You know what Bruder? FUCK YOU!!!!

art fridays…


Nice one… Via paintingletour

Tonight!


Starting at 6pm! Kaltet Jubi oder doch nen Berliner!? Wein oder Prosecco? Fritz oder Rixdorfer? Allet da… Check out some amazing photography from the good ol’ 80′s! Prost!

trackside85.com

female thursday…


More bikes for Africa… Read