Every last Friday of the month, be there!

CMFront.jpg

Just a suggestion! 2-3 hrs. later and more folks would come…
Check also this here!

3 Comments

  1. Kalle says:

    Eine super Idee, ein paar Stunden später und mehr würden kommen, denn die meisten arbeiten ja noch um 18h, zumindest die Fahrradlädenverkäufer und die Fahrradkuriere und das sind ja dann schonmal 20 mehr, oder sogar noch MEHR!

  2. L1 says:

    20.00 UHR wär bombe

  3. J says:

    Stimmt, später klingt besser, vielleicht haben die sich gedacht, da es schon seit urzeiten und international 18h ist, dass man das nicht ändert, nicht das andere leute da auftauchen die noch auf ner alten Werbewelle sind und dann allein dastehen, ich glaub das hat man sich dabei gedacht! Was auch immer, ich werde da sein! Klingt nämlich sehr gut!

    Achja, ich bin in der "Neuen Critical Mass Berlin" bei Facebook und die wirkt aktiver.

    Also, in NYC ist es um 19Uhr! Und das ist eigentlich auch zu früh!

TrackBack URI

Sorry, the comment form is closed at this time.

Go for a ride!?


How to dress as a summer cyclist! Pic Steven Meisel, Vogue 2009. Article

art fridays…


Newspaper-Art-Bike by Nick Georgious. Found

Merckx Ickx


female thursdays…


Pic by Jourdan Dunn, Vogue Italia 2012

Discipline de la piste


Collect them all… Via MF

cargo wednesdays…


Ok it’s not a bike, but actually it’s cargo wednesdays not cargo bike wednesdays. Anyway does this look like a bicycle thing to you. Pic somewhere in Japan found @ http://instagram.com/sayacafe_giracha/

Autsch!


Damn you kids… Read here

courier mondays…


Respect the bicycle courier… Not only on mondays!

And now deliver that package girl!

Go for a ride!


Damn close!


art fridays…


All time favourite! Bicycles of the dead, by José Guadalupe Posada

Go get it!


A bell a day is just not enuff! Maybe some deals here…