Every last Friday of the month, be there!

CMFront.jpg

Just a suggestion! 2-3 hrs. later and more folks would come…
Check also this here!

3 Comments

  1. Kalle says:

    Eine super Idee, ein paar Stunden später und mehr würden kommen, denn die meisten arbeiten ja noch um 18h, zumindest die Fahrradlädenverkäufer und die Fahrradkuriere und das sind ja dann schonmal 20 mehr, oder sogar noch MEHR!

  2. L1 says:

    20.00 UHR wär bombe

  3. J says:

    Stimmt, später klingt besser, vielleicht haben die sich gedacht, da es schon seit urzeiten und international 18h ist, dass man das nicht ändert, nicht das andere leute da auftauchen die noch auf ner alten Werbewelle sind und dann allein dastehen, ich glaub das hat man sich dabei gedacht! Was auch immer, ich werde da sein! Klingt nämlich sehr gut!

    Achja, ich bin in der "Neuen Critical Mass Berlin" bei Facebook und die wirkt aktiver.

    Also, in NYC ist es um 19Uhr! Und das ist eigentlich auch zu früh!

TrackBack URI

Sorry, the comment form is closed at this time.

Some Gator’s?


We just got a few 700x23c Gatorskins in. You know it, hotcakes!!!

art fridays…


Seen in KBH by Jo! Thanks for the pic, ride safe!

Ass Savers!


Grey season, some fresh colours? €7,50 each!

female thursdays…


Hutch ad from 1981… The golden 80′s!

do a trick!?


cargo wednesdays…


Our very good friend T2Y rocking the streets of Tokyo with his Omnium cargo. Ride safe brother

New Delhi


Indian cyclists crushed in the rush for prosperity from CHARLOTTE TURNER on Vimeo.

Try this 5-0! Found on Prolly

courier mondays…


Respect the bicycle courier… Not only on mondays! Ronny Danger in the house. Thanks Tamara

Peter Tosh


Would be 70 years today! Legalize it, boom!

Go for a ride!?


Roger shows Eddie how to “do a trick!?” Via Velominati

22nd Hallowe’en


More tba! Dress scary, ride hard! Nuff said for now…

art fridays…


Oooh merde! Nice one, by Richard Fauguet